عروسکم روژانعروسکم روژان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

عروسکم روژان

فرشته ما سرما خورده

1391/10/25 22:25
نویسنده : sajjad & neda
572 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم مامی سرما خورد و شما نخواستی تنهاش بزاری و همراهیش کردی من واسه اون صدای گرفته بمیرم وقتی سرفه می کنی دلم می خواد دنیا رو سرم خراب شه 2بار بردمت دکتر حالا کمی بهتر شدی من و بابا خیلی بهت میرسیم که زودی خوب شی البته حال مامی هم اصلن تعریفی نداره... وقتی بردمت دکتر در مورد غذای کمکی سوال کردم که قرار شد بعد خوب شدن سرمات شروع کنم خیلی خوشحالم چون به طور جدی قرار غذاخور شی از اینکه واست سوپ درست کنم خیلی خوشحالم چون میدونم تو ذره ذره موادش چاشنی عشق من به توس خیلی دوست دارم مامانی.تو نی نی سایت خوندم غذای اماده بلدین خیلی مقویه ولی هر چی اینجا گشتم پیدا نکردم به عمه معصومم گفتم تو تهران بگرده اونم پیدا کرد قرار شد 5شنبه بیاره امیدوارم دوست داشته باشی وبا لذت بخوری  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگس مامان باران
25 دی 91 22:48
ایشالا زود خوب شی گلم مامانی برو تو نی نی من وسن نی نی رو بنویس که بدونیم خوشگل خانم چند وقتشه و اگه بالای یک سالشه بهش اب پرتقال ولیمو شیرین بده


مرسی عزیزم نی نی من فقط 6 ماهشه ممنون از راهنماییت خانومی
مامانی رادین دردونه
28 دی 91 1:48
ایشالا زودی خوب بشی خاله جون رادین دردونه منم سرماخورده دعا کن زودی خوب بشه از شر این داروهای بدمزه راحت بشه.


ممنون عزیزم

ایشالا رادین جون هم زودی خوب شه
آناهیتا مامانیه آرمیتا
28 دی 91 14:27
سلام ممنون به ماسرزدین ، عزیزم ایشالا فرشته نازت زودترخوب شه


ممنون از لطفتون من عاشق شیرین خانومم