عروسکم روژانعروسکم روژان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

عروسکم روژان

واکسن 6 ماهگی

1391/11/5 11:18
نویسنده : sajjad & neda
704 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم شنبه واکسن 6ماهگیتو زدیم خیلی روز بدی بود دیدن اشکات و ناله هات عذابم میداد تو اون حالت همش نگام میکردی که بغلت کنم به محض اینکه تموم شد گرفتمتو بهت شیر دادم مامانت بمیره که با ناله شیر میخوردی با دیدن این صحنه یواشکی کلی گریه کردم که مامان مریم دیدو دعوام کرد که درد واکسن یک لحظه اما فایدش یک عمره .خلاصه وقتی حال هردومون بهتر شد رفتیم خریدتا واسه تولد 6 ماهگیت یه چیزی واست بخریم من و بابایی یه شلوار پیشبندی خریدیم مامانی مریمم یه شلوار یه دست کش با یه جوراب خوشگل خرید که دستش درد نکنه مثل همیشه عاشقتم  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

marjan
3 بهمن 91 12:03
سلام مامانی روژان جونی!خیلی ممونم که به من سر زدین!
اجازه ی منم دست شماست!
منم لینکتون کردم وخیلی خوشحال شدم از آشناییتون!


خواهش می کنم مرسی عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 بهمن 91 12:14
مبارکه خوشگل خانوم ۶ماهگی وواکسنت
مامانی درکت میکنم خیلی آدم دلش میسوزه که دردمیکشن اما این نیزبگذرد
همیشه شادوسلامت باشی گلم


ممنون عزیزم از لطفت
آرام
8 بهمن 91 15:58
6 ماهگیت مبارک خاله


ممنون خاله جون