عروسکم روژانعروسکم روژان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

عروسکم روژان

تولد مامانی سرما خورده

1391/11/25 13:25
نویسنده : sajjad & neda
641 بازدید
اشتراک گذاری

210عروسکم چند روزی که من سرمای بدی خوردم وچون به شما منتقل نشعه رفتیم خونه مادرجون مریم وچند روزی اونجا بودیم بیستم تولد من بود که یه مهمونی خونوادگی گرفتیم البته خونه مادر جون .از این که امسال شمع تولدمو کنار فرشتمفوت میکردم خیلی خوشحال بودم البته سال قبل شما تو دل مامانی بودی گلم.این روزا خیلی بی قرار شدی البته به خاطر دندونه ولی من به این وظعیت عادت ندارم دوست دارم فقط خانومیاتو ببینم البته این نیز بگزرد...باقاشق قهر کردی نمیدونم چرا واست  بلدین میریزم تو شیشه که بخوری نمیدونی ازین قضیه چقدر نارحتم ولی خدا خدا میکنم زودی خوب شی خیلی دوست دارم فرشته نازم و از سپری کردن عمرم کنار گلهایی مثل شما وبابا سجاد خیلی خوشحالم من خوشبختیمو تو دستای مهربون شما پیدا کردم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی رادین دردونه
23 بهمن 91 17:43
سلام مامانی روژان جون تولدت مبارک اینم یه عالمه گل از طرف منو رادین دردونه
مامان درسا
24 بهمن 91 11:25
عزیزم تولدت مبارک.
آرام
25 بهمن 91 16:46
سلام سلام بالاخره آپ کردیاااااااا تولدت مبارک ایشالا زود خوب شی و ایشالا دخترک ازت وانگیره
مامان امیر محمد
28 بهمن 91 0:29
مامانی تولدت مبارک انشااله10000سال زنده باشی به ما هم سربزن گلم لیــــــنـکیدمتـــــــ
marjan
29 بهمن 91 23:36
سلام ندا جون!اول از همه تولدت مبارک انشالله 120 سال کنار خانواده ی عزیزت و همسرو دختر گلت صحیح و سالم زنده کنی! چکار قشنگی میکنی که براش لالایی میخونی نمیدونی چقد خوشم اومد وقتی که "جز با صدای تو خوابش نمیبره"عوض من ببوسش خیلی صورت شیرین داره راستی برو خصوصی
مامان درسا
4 اسفند 91 0:27
مامانی هنوز خوب نشدی.چرا نمیای .دلمون تنگ شده.
مامان سارا
12 اسفند 91 19:57
تولدتون هم مبارک ( البته خیلی دیر شده )


ممنون دوستم