عروسکم روژانعروسکم روژان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

عروسکم روژان

یه مامان تنبل

1391/10/3 18:17
نویسنده : sajjad & neda
606 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم مامانی چند روزیه که وقت نکرده یا بهتر بگم تنبلی کرده و واست هیچ پستی نذاشته فرشته کوچولوم مامانی قول میده که دیگه تکرار نشه...                                                           عروسکم این روزها شما خیلی شیرین تر شدی.محرم امسال هم گذشت وچون شما خیلی کوچولویی و مامانی هم روت خیلی حساسه وهوا هم خیلی سرد بود من وبابایی هیچ جا نرفتیم فقط روز شیرخوارگاه بردیمت مسجدی که نزدیک خونه خاله بابایی بود ویه سربندخیلی نازم واست بستیم نشد که ازت عکس بگیرم گلم.بعد محرم شما مریض شدی اسهال شدید گرفتیو خیلی مامان و بابا رو ترسوندی چون دکترت کمی از ما دور بود بردیمت جایی که به ما نزدیک باشه البته من از خیلی ها تعریف این دکتروشنیده بودم تشخیص ورم روده وحساسیت به شیر گاو و داد تا 3 4 روز شیرت ببلاک ha بودمن هم نباید شیر و فراورده ی شیری می خوردم ولی عزیزم اصلن بهتر نشدی برگه ازمایشت روبه دکتر خودت یعنی اقای دکتر انعامی نشون دادیم که گفتن عفونت روده وبا شربت سفکسیم حل میشه تا 4 روز از این شربت بهت دادم وخداروشکر شدی ولی من وبابایی خیلی عذاب وجدان داشتیم که چرا از اول این کارو نکردیم ولی باز خدارو شکر که فرشته من زودی خوب شد...                                                                                                                             شب یلدای امسال یه حال و هوای خاصی واسه من وبابا جونی داشت چون دختر نازمون پیشمون بودالبته سال قبل هم تو دل مامانی بودی.5شنبه من وبابایی رفتیم فروشگاه یه دست لباس ناز واست خریدیم خیلی بهت میومد گلم.بعد رفتیم خونه مادرجون مریم که همه خاله های من امسال اونجا جمع بودن وخیلی هم خوش گذشت شما هم مثل همیشه خیلی خانوم بودی اصلا مامانی و اذیت نکردی شما اون شب کلی خوابیدی تا بیدار شدی چندتا عکس ازت انداختم ولی از سفره نشد بگیرم چون شما لالا تشریف داشتی...         این هم خاطرات این چند وقت دردونه ما...                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان درسا
8 دی 91 1:55
حتما عزیزم